Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP207

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP207

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Akebono
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• ISUZU 117 Coupe 1,6, Od: 1968 Do: 1971, Lokalizacja: P, 68-71
• ISUZU 117 Coupe 1,8, Od: 1971 Do: 1978, Lokalizacja: P, 71-78
• ISUZU 117 Coupe 2,0, Od: 1978 Do: 1981, Lokalizacja: P, 78-81
• MAZDA 1500 1.5, Od: 1968 Do: 1971, Lokalizacja: P, 68-71
• MAZDA 1800 1.8, Od: 1968 Do: 1972, Lokalizacja: P, 68-72
• MAZDA 616 1.6, Od: 1970 Do: 1976, Lokalizacja: P, 70-76
• MAZDA 616 1.6, Od: 1976 Do: 1979, Lokalizacja: P, 76-79
• MAZDA 929 1.8 (LA2), Od: 1973 Do: 1979, Lokalizacja: P, 73-79
• MAZDA Capella 1.6, Od: 1970 Do: 1976, Lokalizacja: P, 70-76
• MAZDA Capella 1.6, Od: 1976 Do: 1977, Lokalizacja: P, 76-77
• MAZDA R100 1,0, Od: 1968 Do: 1973, Lokalizacja: P, 68-73
• MAZDA RX2 0.9, Od: 1970 Do: 1978, Lokalizacja: P, 70-78
• MAZDA RX4 1.9, Od: 1973 Do: 1978, Lokalizacja: P, 73-78
• MAZDA RX7 2.3 (1.1), Od: 1979 Do: 1981, Lokalizacja: P, 79-81
• MAZDA RX7 2.3 (1.1), Od: 1981 Do: 1985, Lokalizacja: P, 81-85
• MAZDA COMMERCIAL Pick Up B1.8, Od: 1977 Do: 1981, Lokalizacja: P, 77-81

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB40

WVA
20313 14.30 / 20736 14.30
Symbol: DP207
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy