Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DP1200
Dostępność: mała ilość
Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj
Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Sumitomo
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.
Zastosowanie: |
• MITSUBISHI 3000 GTO 3,0, Od: 1994 Do: 2000, Lokalizacja: P, 94-2000 |
• MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 4WS (297mm Discs), Od: 1990 Do: 1992, Lokalizacja: P, 90-92 |
• MITSUBISHI 3000 GTO 3.0 Twin Turbo (297mm Discs), Od: 1990 Do: 1992, Lokalizacja: P, 90-92 |
• NISSAN Silvia (S14) 2.0 Turbo, Od: 1993 Do: 1999, Lokalizacja: P, 93-99 |
• NISSAN Silvia (S15) 2.0 Turbo, Od: 1999 Do: 2002, Lokalizacja: P, 99-2002 |
• NISSAN Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo GT-R, Od: 1989 Do: 1995, Lokalizacja: P, 89-95 |
• NISSAN Skyline (R33) 2.5 Turbo GTS-T, Od: 1993 Do: 1998, Lokalizacja: P, 93-98 |
• NISSAN Skyline (R34) 2.5 GT, Od: 1998 Do: 2003, Moc: 200KM, Lokalizacja: P, 98-2003 |
• NISSAN Skyline (R34) 2.5 Turbo GT-T, Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: P, 98-2002 |
• NISSAN 180SX 2,0, Od: 1991 Do: 1999, Lokalizacja: P, 91-99 |
• NISSAN 180SX 2.0 Turbo, Od: 1991 Do: 1999, Lokalizacja: P, 91-99 |
• NISSAN 200SX 2.0 Turbo (S14), Od: 1994 Do: 2001, Lokalizacja: P, 94-2001 |
• NISSAN 300ZX 3.0 Twin Turbo, Od: 1990 Do: 1994, Lokalizacja: P, 90-94 |
• SUBARU Impreza 2.0 Turbo (Not UK), Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: P, 98-2002 |
• SUBARU Impreza 2.0 Turbo (UK), Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: P, 98-2002 |
• SUBARU Impreza 2.0 Turbo WRX, Od: 2001 Do: 2005, Lokalizacja: P, 2001-2005 |
• SUBARU Impreza 2.2 Turbo (22B), Od: 1998 Do: 2000, Lokalizacja: P, 98-2000 |
• SUBARU Impreza 2.5 Turbo WRX, Od: 2006 Do: 2007, Lokalizacja: P, 2006-2007 |
• SUBARU Impreza 2.5 Turbo (GB270), Od: 2007 Do: 2008, Lokalizacja: P, 2007-2008 |
Zamienniki innych firm:
Ferrodo
FDB986
Mintex
MDB1416
MDB1748
Symbol: DP1200 |
Producent: EBC Brakes |
Jednostka miary: sztuka |
brak zdjęć
brak opinii kupujących