Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3528C

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3528C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego:
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• NISSAN Silvia (S13) 2.0 Turbo, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: T, 91-93
• NISSAN Silvia (S14) 2.0 Turbo, Od: 1993 Do: 1999, Lokalizacja: T, 93-99
• NISSAN Silvia (S15) 2.0 Turbo, Od: 1999 Do: 2002, Lokalizacja: T, 99-2002
• NISSAN Skyline (R30) 2.0 Turbo, Od: 1981 Do: 1985, Lokalizacja: T, 81-85
• NISSAN 180SX 2,0, Od: 1991 Do: 1999, Lokalizacja: T, 91-99
• NISSAN 180SX 2.0 Turbo, Od: 1991 Do: 1999, Lokalizacja: T, 91-99
• NISSAN 200SX 2.0 Turbo (S14), Od: 1994 Do: 2001, Lokalizacja: T, 94-2001
• NISSAN 300ZX 3.0 Turbo, Od: 1987 Do: 1989, Lokalizacja: T, 87-89
• NISSAN (Aust/NZ) 180 SX 2.0 Turbo (S13), Od: 1991 Do: 1999, Lokalizacja: T, 91-99
• NISSAN (Aust/NZ) 200 SX 2.0 Turbo (S13), Od: 1991 Do: 2012, Lokalizacja: T, 91-
• NISSAN (Aust/NZ) 200 SX 2.0 Turbo (S14), Od: 1994 Do: 2012, Lokalizacja: T, 94-
• NISSAN (Aust/NZ) 200 SX 2.0 Turbo (S15), Od: 1994 Do: 2004, Lokalizacja: T, 94-2004
• NISSAN (Aust/NZ) 300 ZX 3.0 Turbo (Z31), Od: 1986 Do: 1989, Lokalizacja: T, 86-89
• NISSAN (Aust/NZ) Silvia 2.0 Turbo (S14), Od: 1993 Do: 1999, Lokalizacja: T, 93-99
• NISSAN (Aust/NZ) Silvia 2.0 Turbo (S15), Od: 1998 Do: 2004, Lokalizacja: T, 98-2004
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.0 Turbo (R30) (FJ20DET), Od: 1983 Do: 1985, Lokalizacja: T, 83-85
Symbol: DP3528C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy