Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3686/2C

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3686/2C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego:
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• NISSAN Skyline (R31) 2.0 Turbo, Od: 1985 Do: 1989, Lokalizacja: T, 85-89
• NISSAN Skyline (R32) 2.0 Turbo GTS, Od: 1989 Do: 1994, Lokalizacja: T, 89-94
• NISSAN Skyline (R32) 2.0 Turbo GTS-t, Od: 1989 Do: 1994, Lokalizacja: T, 89-94
• NISSAN Skyline (R32) 2,5, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: T, 91-93
• NISSAN Skyline (R32) 2.5 GTS, Od: 1991 Do: 1994, Lokalizacja: T, 91-94
• NISSAN Skyline (R33) 2.5 GTS, Od: 1993 Do: 1998, Lokalizacja: T, 93-98
• NISSAN Stagea 2.5 Turbo, Od: 1996 Do: 1998, Lokalizacja: T, 96-98
• NISSAN 200SX 1.8 Turbo (S13), Od: 1988 Do: 1991, Lokalizacja: T, 88-91
• NISSAN 200SX 1.8 Turbo (S13), Od: 1991 Do: 1994, Lokalizacja: T, 91-94
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.0 Turbo (R31), Od: 1985 Do: 1987, Lokalizacja: T, 85-87
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.0 Turbo (HCR32), Od: 1989 Do: 1993, Lokalizacja: T, 89-93
Symbol: DP3686/2C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy