Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP4753/2R

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP4753/2R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• AC Ace 3.5 Twin Turbo, Od: 1996 Do: 2000, Lokalizacja: P, 96-2000
• AC Ace 4.6, Od: 1999 Do: 2000, Lokalizacja: P, 99-2000
• AC Ace 5.0 Supercharged, Od: 1994 Do: 1999, Lokalizacja: P, 94-99
• AC Cobra 4,9, Od: 1982 Do: 1990, Lokalizacja: P, 82-90
• AC Cobra 4.9, Od: 1990 Do: 1997, Lokalizacja: P, 90-97
• FERRARI 288 GTO 2.9 Twin Turbo, Od: 1984 Do: 1985, Lokalizacja: P, 84-85
• FERRARI 365 GTB/4 (Daytona) 4,4, Od: 1968 Do: 1973, Lokalizacja: P, 68-73
• FERRARI 365 GTC/4 4,4, Od: 1971 Do: 1972, Lokalizacja: P, 71-72
• FERRARI 365 GTS 4,4, Od: 1968 Do: 1970, Lokalizacja: P, 68-70
• FERRARI 365 GTS/4 4,4, Od: 1971 Do: 1973, Lokalizacja: P, 71-73
• FERRARI 365 GT4 BB 4,4, Od: 1972 Do: 1976, Lokalizacja: P, 72-76
• FERRARI 400 4.8, Od: 1976 Do: 1985, Lokalizacja: P, 76-85
• FERRARI 412 4.9, Od: 1985 Do: 1989, Lokalizacja: P, 85-89
• FERRARI 512BB 5.0, Od: 1976 Do: 1985, Lokalizacja: P, 76-85
• FERRARI Testarossa 4.9, Od: 1984 Do: 1991, Lokalizacja: P, 84-91
• LAMBORGHINI Countach 3,9, Od: 1974 Do: 1981, Lokalizacja: P, 74-81
• LAMBORGHINI Countach 4.8, Od: 1981 Do: 1985, Lokalizacja: P, 81-85
• LAMBORGHINI Countach 5.2, Od: 1985 Do: 1989, Lokalizacja: P, 85-89
• LAMBORGHINI Countach 5.2, Od: 1988 Do: 1990, Lokalizacja: P, 88-90
• LAMBORGHINI Countach 5.2, Od: 1988 Do: 1990, Lokalizacja: T, 88-90
• LAMBORGHINI Diablo 5.7 (ATE), Od: 1990 Do: 1996, Lokalizacja: P, 90-96
• LAMBORGHINI Jalpa 3.5, Od: 1982 Do: 1992, Lokalizacja: P, 82-92
• LAMBORGHINI LM001 4.8, Od: 1980 Do: 1984, Lokalizacja: P, 80-84
• LAMBORGHINI LM002 4.8, Od: 1983 Do: 1985, Lokalizacja: P, 83-85
• LAMBORGHINI LM002 5,2, Od: 1985 Do: 1992, Lokalizacja: P, 85-92
• LAMBORGHINI Silhouette 3.0, Od: 1976 Do: 1979, Lokalizacja: P, 76-79
• LAMBORGHINI Urraco 3.0, Od: 1970 Do: 1979, Lokalizacja: P, 70-79
• MONTEVERDI 375 7,2, Od: 1967 Do: 1976, Lokalizacja: P, 67-76
Symbol: DP4753/2R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy