Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP4223R
Dostępność: mała ilość
Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj
Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Girling
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.
Zastosowanie: |
• AC Cobra 7,0, Od: 1964 Do: 1966, Lokalizacja: P, 64-66 |
• ASTON MARTIN V8 5.3, Od: 1973 Do: 1990, Lokalizacja: P, 73-90 |
• ASTON MARTIN V8 Vantage 5,3, Od: 1977 Do: 1989, Lokalizacja: P, 77-89 |
• ASTON MARTIN V8 Zagato 5.3, Od: 1985 Do: 1990, Lokalizacja: P, 85-90 |
• DE TOMASO Mangusta 4,7, Od: 1967 Do: 1972, Lokalizacja: P, 67-72 |
• DE TOMASO Pantera 5.7 GTS, Od: 1984 Do: 1988, Lokalizacja: P, 84-88 |
• DE TOMASO Pantera 5.7 GT5, Od: 1980 Do: 1990, Lokalizacja: P, 80-90 |
• DE TOMASO Pantera 5.7 GT5S, Od: 1984 Do: 1990, Lokalizacja: P, 84-90 |
• LAMBORGHINI Espada 3.9, Od: 1968 Do: 1978, Lokalizacja: P, 68-78 |
• LAMBORGHINI Islero 3.9, Od: 1968 Do: 1969, Lokalizacja: P, 68-69 |
• LAMBORGHINI Jarama 3.9, Od: 1970 Do: 1978, Lokalizacja: P, 70-78 |
• LAMBORGHINI Muira 3.9, Od: 1966 Do: 1971, Lokalizacja: P, 66-71 |
• MASERATI Indy 4.2, Od: 1968 Do: 1970, Lokalizacja: P, 68-70 |
• MASERATI Indy 4.7, Od: 1970 Do: 1973, Lokalizacja: P, 70-73 |
• MASERATI Indy 4.9, Od: 1973 Do: 1975, Lokalizacja: P, 73-75 |
• MASERATI Khamsin 4.9, Od: 1973 Do: 1982, Lokalizacja: P, 73-82 |
• MASERATI 5000 GT 4,9, Od: 1961 Do: 1965, Lokalizacja: P, 61-65 |
• PANTHER FF 4.0, Od: 1974 Do: 1975, Lokalizacja: P, 74-75 |
Symbol: DP4223R |
Producent: EBC Brakes |
Jednostka miary: sztuka |
brak zdjęć
brak opinii kupujących