Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP31035C

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP31035C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• AUDI A8 Quattro 6.0 W12, Od: 2001 Do: 2002, Lokalizacja: P, 2001-2002
• AUDI RS4 2.7 Twin Turbo, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: P, 2000-2002
• AUDI TT Coupe/Roadster 1.8 Turbo, Od: 2005 Do: 2006, Moc: 237KM, Lokalizacja: P, 2005-2006
• AUDI TT Coupe/Roadster 3.2, Od: 2003 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2003-2006
• BMW 740 3.9 TD (E38), Od: 1999 Do: 2001, Lokalizacja: P, 99-2001
• BMW 750 5.4 (E38), Od: 1994 Do: 1998, Lokalizacja: P, 94-98
• BMW 750 5.4 (E38), Od: 1998 Do: 2001, Lokalizacja: P, 98-2001
• BMW Z8 5.0, Od: 2000 Do: 2003, Lokalizacja: P, 2000-2003
• BMW (ALPINA) Roadster V8 (E52) 4.8, Od: 2002 Do: 2003, Lokalizacja: P, 2002-2003
• CHRYSLER (USA) Crossfire 3.2 Supercharged, Od: 2005 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2005-2006
• MERCEDES-BENZ CLK (C208) CLK430 (4.3) (330mm Discs), Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: P, 98-2002
• MERCEDES-BENZ E-Class (W210) E430 4-Matic, Od: 1997 Do: 2002, Lokalizacja: P, 97-2002
• MERCEDES-BENZ S-Class (W220) S430 4-Matic, Od: 2002 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2002-2006
• VOLKSWAGEN Golf 3.2, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: P, 2002-2004
• VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 (4 Pad Set), Od: 2001 Do: 2005, Lokalizacja: P, 2001-2005
Symbol: DP31035C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy