Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) Ultimax DP690

Klocki hamulcowe (tył) Ultimax DP690

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego: ATE
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• BMW 518 1.8 (E34), Od: 1988 Do: 1996, Lokalizacja: T, 88-96
• BMW 520 2.0 (E34), Od: 1988 Do: 1996, Lokalizacja: T, 88-96
• BMW 524 2.4 TD (E34), Od: 1988 Do: 1991, Lokalizacja: T, 88-91
• BMW 525 2.5 (E34), Od: 1988 Do: 1996, Lokalizacja: T, 88-96
• BMW 525 2.5 TD (E34), Od: 1993 Do: 1996, Lokalizacja: T, 93-96
• BMW 528 2.8 (E34), Od: 1988 Do: 1996, Lokalizacja: T, 88-96
• BMW 530 3.0 (E34), Od: 1988 Do: 1996, Lokalizacja: T, 88-96
• BMW 535 3.5 (E34), Od: 1988 Do: 1996, Lokalizacja: T, 88-96
• BMW 540 4.0 (E34), Od: 1992 Do: 1996, Lokalizacja: T, 92-96
• BMW 728 2.8 (E32), Od: 1987 Do: 1994, Lokalizacja: T, 87-94
• BMW 730 3.0 (E32), Od: 1987 Do: 1994, Lokalizacja: T, 87-94
• BMW 732 3.2 (E32), Od: 1987 Do: 1993, Lokalizacja: T, 87-93
• BMW 735 3.5 (E32), Od: 1987 Do: 1994, Lokalizacja: T, 87-94
• BMW 740 4.0 (E32), Od: 1992 Do: 1994, Lokalizacja: T, 92-94
• BMW 750 5.0 (E32), Od: 1987 Do: 1991, Lokalizacja: T, 87-91
• BMW 750 5.0 (E32), Od: 1991 Do: 1994, Lokalizacja: T, 91-94
• BMW M3 2.3 (E30), Od: 1987 Do: 1991, Lokalizacja: T, 87-91
• BMW M3 2.5 (E30), Od: 1990 Do: 1991, Lokalizacja: T, 90-91
• BMW M3 3.0 (E36), Od: 1992 Do: 1996, Lokalizacja: T, 92-96
• BMW M3 3.2 (E36), Od: 1996 Do: 2000, Lokalizacja: T, 96-2000
• BMW M5 3.5 (E34), Od: 1988 Do: 1991, Lokalizacja: T, 88-91
• BMW M5 3.8 (E34), Od: 1991 Do: 1995, Lokalizacja: T, 91-95
• BMW M-Roadster/Coupe (Z3) 3.2, Od: 1998 Do: 2003, Lokalizacja: T, 98-2003
• BMW Z3 3.2 M, Od: 1998 Do: 2003, Lokalizacja: T, 98-2003

Zamienniki innych firm:

Ferrodo
FDB578

Mintex
MDB1369

WVA
20996 16.00 / 20995 16.00 / 20180 16.00
Symbol: DP690
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy