Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP31482C

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP31482C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• BMW 535 3.0 TD (E60), Od: 2004 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2004-2010
• BMW 535 3.0 TD (E61), Od: 2004 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2004-2010
• BMW 540 4.0 (E60), Od: 2007 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2007-2010
• BMW 540 4.0 (E61), Od: 2007 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2007-2010
• BMW 545 4.4 (E60), Od: 2005 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2005-2006
• BMW 545 4.4 (E61), Od: 2005 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2005-2006
• BMW 550 4.8 (E60), Od: 2005 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2005-2010
• BMW 550 4.8 (E61), Od: 2005 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2005-2010
• BMW 635 3.0 TD (E63), Od: 2007 Do: 2011, Lokalizacja: P, 2007-2011
• BMW 635 3.0 TD (E64), Od: 2007 Do: 2011, Lokalizacja: P, 2007-2011
• BMW 650 4.8 (E63), Od: 2005 Do: 2011, Lokalizacja: P, 2005-2011
• BMW 650 4.8 (E64), Od: 2005 Do: 2011, Lokalizacja: P, 2005-2011
• BMW 745 4.4 (E67), Od: 2002 Do: 2005, Lokalizacja: P, 2002-2005
• BMW 745 4.4 TD (E65), Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: P, 2005-2008
• BMW 750 4.8 (E65), Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: P, 2005-2008
• BMW 750 4.8 (E66), Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: P, 2005-2008
• BMW 760 6.0 (E65), Od: 2002 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2002-2006
• BMW 760 6.0 (E66), Od: 2003 Do: 2008, Lokalizacja: P, 2003-2008
• BMW 760 6.0 (E67), Od: 2003 Do: 2008, Lokalizacja: P, 2003-2008
• BMW M5 5.0 (E60), Od: 2005 Do: 2011, Lokalizacja: P, 2005-2011
• BMW M5 5.0 (E61), Od: 2007 Do: 2011, Lokalizacja: P, 2007-2011
• BMW M6 5.0 (E63), Od: 2005 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2005-2010
• BMW M6 5.0 (E64), Od: 2005 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2005-2010
• BMW (ALPINA) B5 (E60) 4.4 Supercharged, Od: 2005 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2005-2010
• BMW (ALPINA) B5 (E61) 4.4 Supercharged, Od: 2005 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2005-2010
Symbol: DP31482C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy