Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DPX2007

Klocki hamulcowe (przód) Ultimax DPX2007

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• BMW 550 4.4 Twin Turbo GT (F07), Od: 2009 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2009-2010
• BMW 550 4.4 Twin Turbo GT (F07), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW 730 3.0 Twin TD (F01), Od: 2008 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2008-2010
• BMW 730 3.0 Twin TD (F01), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW 750 4.4 Twin Turbo (F01), Od: 2008 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2008-2010
• BMW 750 4.4 Twin Turbo (F02), Od: 2008 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2008-2010
• BMW 750 4.4 Twin Turbo (F01), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW 750 4.4 Twin Turbo (F02), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW 750 4.4 Twin Turbo hybrid (F04), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW 750 xDrive 4.4 Twin Turbo (F01), Od: 2009 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2009-2010
• BMW 750 xDrive 4.4 Twin Turbo (F02), Od: 2009 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2009-2010
• BMW 750 xDrive 4.4 Twin Turbo (F01), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW 750 xDrive 4.4 Twin Turbo (F02), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW 760 6.0 Twin Turbo (F01), Od: 2009 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2009-2010
• BMW 760 6.0 Twin Turbo (F02), Od: 2009 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2009-2010
• BMW 760 6.0 Twin Turbo (F01), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW 760 6.0 Twin Turbo (F02), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW ActiveHybrid 7 4.4 Twin Turbo, Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW X6 4.4 Twin Turbo (50) (385mm Discs), Od: 2008 Do: 2010, Lokalizacja: P, 2008-2010
• BMW X6 4.4 Twin Turbo (50) (385mm Discs), Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-
• BMW X6 4.4 Twin Turbo hybrid, Od: 2010 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2010-

Zamienniki innych firm:

WVA
24436 18.50 / 24437 19.00
Symbol: DPX2007
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy