Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP41032R

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP41032R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: Brembo
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• BMW 840 4.0 (E31), Od: 1994 Do: 1996, Lokalizacja: P, 94-96
• BMW 840 4.4 (E31), Od: 1996 Do: 2000, Lokalizacja: P, 96-2000
• BMW 850 5.0 (E31), Od: 1993 Do: 1994, Lokalizacja: P, 93-94
• BMW 850 5.4 (E31), Od: 1994 Do: 2000, Lokalizacja: P, 94-2000
• FERRARI 550 5,5, Od: 1997 Do: 2002, Lokalizacja: P, 97-2002
• LAMBORGHINI Diablo 5.7 (Brembo), Od: 1990 Do: 1996, Lokalizacja: P, 90-96
• MASERATI Coupe 3.2, Od: 1998 Do: 2007, Lokalizacja: P, 98-2007
• MASERATI Ghibli 2.0 Twin Turbo, Od: 1993 Do: 1999, Lokalizacja: P, 93-99
• MASERATI Ghibli 2.8 Twin Turbo, Od: 1993 Do: 1999, Lokalizacja: P, 93-99
• MASERATI Gransport 4,2, Od: 2004 Do: 2007, Lokalizacja: P, 2004-2007
• MASERATI Gran Turismo 4,2, Od: 2007 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2007-
• MASERATI Gran Turismo 4,7, Od: 2008 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2008-
• MASERATI Quattroporte 2.8 Twin Turbo, Od: 1994 Do: 2001, Lokalizacja: P, 94-2001
• MASERATI Quattroporte 3.2 Twin Turbo, Od: 1996 Do: 2001, Lokalizacja: P, 96-2001
• MASERATI Quattroporte 4.2, Od: 2004 Do: 2007, Lokalizacja: P, 2004-2007
• MASERATI Quattroporte 4.2, Od: 2007 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2007-
• MASERATI Quattroporte 4,7, Od: 2008 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2008-
• MASERATI Spyder 4.2, Od: 2002 Do: 2007, Lokalizacja: P, 2002-2007
• MASERATI 3200 GT 3.2, Od: 1999 Do: 2007, Lokalizacja: P, 99-2007
• MASERATI 4200 Coupe 4.2, Od: 2002 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2002-
• NISSAN Skyline (R32) 2.6 Twin Turbo GT-R (V Spec), Od: 1992 Do: 1995, Lokalizacja: P, 92-95
• NISSAN Skyline (R33) 2.6 Twin Turbo GT-R, Od: 1995 Do: 1998, Lokalizacja: P, 95-98
• NISSAN Skyline (R34) 2.6 Twin Turbo GT-R, Od: 1999 Do: 2003, Lokalizacja: P, 99-2003
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.5 Turbo (R33), Od: 1995 Do: 1998, Lokalizacja: P, 95-98
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.6 GTR Twin Turbo (R32), Od: 1992 Do: 1995, Lokalizacja: P, 92-95
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 2.6 GTR Twin Turbo (R34), Od: 1997 Do: 2002, Lokalizacja: P, 97-2002
Symbol: DP41032R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy