Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP41162R

Klocki hamulcowe (przód) YellowStuff DP41162R

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego:
EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.
Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.
W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.
Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

Zastosowanie:
• CADILLAC XLR-V 4.4 Supercharged, Od: 2006 Do: 2011, Lokalizacja: P, 2006-2011
• CHEVROLET Corvette 5.7, Od: 1997 Do: 2005, Lokalizacja: P, 97-2005
• CHEVROLET Corvette 6.0, Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: P, 2005-2008
• CHEVROLET Corvette 6,2, Od: 2009 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2009-
• FORD (Aust/NZ) Territory 4.0 Turbo, Od: 2006 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2006-
• FORD (S.Africa) Territory 4.0 Turbo, Od: 2006 Do: 2012, Lokalizacja: P, 2006-
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VZ) 6.0 SSZ, Od: 2005 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2005-2006
• HOLDEN (Aust/NZ) Monaro 3.8 Supercharged (CV8), Od: 2004 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2004-2006
• HOLDEN (Aust/NZ) Monaro 5.7 (CV8), Od: 2004 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2004-2006
• HOLDEN (Aust/NZ) Monaro 6.0 (CV8), Od: 2005 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2005-2006
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) VT STD, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: P, 97-2000
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) VU STD, Od: 2001 Do: 2002, Lokalizacja: P, 2001-2002
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) VX STD, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: P, 2000-2002
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) Y STD, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: P, 2002-2004
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) Z STD, Od: 2004 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2004-2006
• PONTIAC GTO 6.0, Od: 2005 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2005-2006
• VAUXHALL Monaro 5.7, Od: 2005 Do: 2007, Lokalizacja: P, 2005-2007
• VAUXHALL Monaro 6.0, Od: 2005 Do: 2007, Lokalizacja: P, 2005-2007
Symbol: DP41162R
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy