Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP31505C

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP31505C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego:
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• CHEVROLET(M.East/S.Africa Caprice 3,8, Od: 2000 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2000-2006
• CHEVROLET(M.East/S.Africa Caprice 5,7, Od: 2000 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2000-2006
• CHEVROLET(M.East/S.Africa Lumina 5,0, Od: 1997 Do: 1999, Lokalizacja: P, 97-99
• CHEVROLET(M.East/S.Africa Lumina 5,7, Od: 1999 Do: 2006, Lokalizacja: P, 99-2006
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VT) 3,8, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: P, 97-2000
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VT) 3.8 Supercharged, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: P, 97-2000
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VT) 5,0, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: P, 97-2000
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VT) 5,7, Od: 1997 Do: 2000, Lokalizacja: P, 97-2000
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VX) 3,8, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: P, 2000-2002
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VX) 3.8 Supercharged, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: P, 2000-2002
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VX) 5,7, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: P, 2000-2002
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VY) 3,8, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: P, 2002-2004
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VY) 3.8 Supercharged, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: P, 2002-2004
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VY) 5,7, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: P, 2002-2004
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VZ) 3,6, Od: 2004 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2004-2006
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VZ) 5,7, Od: 2004 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2004-2006
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VZ) 6,0, Od: 2004 Do: 2006, Lokalizacja: P, 2004-2006
• HOLDEN (Aust/NZ) Monaro 3.8 (CV6), Od: 2001 Do: 2004, Lokalizacja: P, 2001-2004
• HOLDEN (Aust/NZ) Monaro 5.7 (CV8), Od: 2001 Do: 2004, Lokalizacja: P, 2001-2004
• VAUXHALL Monaro 5.7, Od: 2004 Do: 2004, Lokalizacja: P, 2004
Symbol: DP31505C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy