Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3126C

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP3126C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego:
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• FERRARI 365 GTB/4 (Daytona) 4,4, Od: 1968 Do: 1973, Lokalizacja: T, 68-73
• FERRARI 365 GTC/4 4,4, Od: 1971 Do: 1972, Lokalizacja: T, 71-72
• FERRARI 365 GTS 4,4, Od: 1968 Do: 1970, Lokalizacja: T, 68-70
• FERRARI 365 GTS/4 4,4, Od: 1971 Do: 1973, Lokalizacja: T, 71-73
• FERRARI 365 GT4 BB 4,4, Od: 1972 Do: 1976, Lokalizacja: T, 72-76
• FERRARI 400 4.8, Od: 1976 Do: 1985, Lokalizacja: T, 76-85
• FERRARI 412 4.9, Od: 1985 Do: 1989, Lokalizacja: T, 85-89
• FERRARI 512BB 5.0, Od: 1976 Do: 1985, Lokalizacja: T, 76-85
• FERRARI Testarossa 4.9, Od: 1984 Do: 1991, Lokalizacja: T, 84-91
• LAMBORGHINI Jalpa 3.5, Od: 1982 Do: 1992, Lokalizacja: T, 82-92
• LAMBORGHINI Silhouette 3.0, Od: 1976 Do: 1979, Lokalizacja: T, 76-79
• LAMBORGHINI Urraco 3.0, Od: 1970 Do: 1979, Lokalizacja: T, 70-79
Symbol: DP3126C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy