Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3927C

Klocki hamulcowe (przód) RedStuff DP3927C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: przód
Producent systemu hamulcowego: ATE
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• FERRARI 456 5,5, Od: 1992 Do: 2003, Lokalizacja: P, 92-2003
• FERRARI 512TR 4,9, Od: 1992 Do: 1995, Lokalizacja: P, 92-95
• FERRARI 512M 4,9, Od: 1994 Do: 1996, Lokalizacja: P, 94-96
• FERRARI 550 5,5, Od: 1997 Do: 2002, Lokalizacja: P, 97-2002
• FERRARI 575M 5,7, Od: 2002 Do: 2008, Lokalizacja: P, 2002-2008
• MERCEDES-BENZ CLK (C208) CLK430 (4.3) (316mm Discs), Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: P, 98-2002
• MERCEDES-BENZ E-Class (W124) E420, Od: 1993 Do: 1995, Lokalizacja: P, 93-95
• MERCEDES-BENZ E-Class (W124) E420, Od: 1995 Do: 1997, Lokalizacja: P, 95-97
• MERCEDES-BENZ E-Class (W124) E500, Od: 1993 Do: 1995, Lokalizacja: P, 93-95
• MERCEDES-BENZ E-Class (W210) E430, Od: 1997 Do: 2001, Lokalizacja: P, 97-2001
• MERCEDES-BENZ SL-Class (R129) SL320, Od: 1996 Do: 1999, Lokalizacja: P, 96-99
• MERCEDES-BENZ SL-Class (R129) SL320, Od: 1996 Do: 2002, Lokalizacja: P, 96-2002
• MERCEDES-BENZ SL-Class (R129) SL500, Od: 1993 Do: 1996, Lokalizacja: P, 93-96
• MERCEDES-BENZ SL-Class (R129) SL500, Od: 1996 Do: 1999, Lokalizacja: P, 96-99
• MERCEDES-BENZ SL-Class (R129) SL600, Od: 1994 Do: 2002, Lokalizacja: P, 94-2002
• MERCEDES-BENZ 190/190E (W201) 2.5 16v Evolution, Od: 1989 Do: 1993, Lokalizacja: P, 89-93
• MERCEDES-BENZ (W124) 400 E, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: P, 91-93
• MERCEDES-BENZ (W124) 500 E -B927760, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: P, 91-93
• MERCEDES-BENZ (W124) 500 E B927761-, Od: 1992 Do: 1994, Lokalizacja: P, 92-94
• MERCEDES-BENZ (R129) 500SL, Od: 1989 Do: 1993, Lokalizacja: P, 89-93
• MERCEDES-BENZ (R129) 600SL, Od: 1992 Do: 1993, Lokalizacja: P, 92-93
Symbol: DP3927C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy