Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) Ultimax DP1501

Klocki hamulcowe (tył) Ultimax DP1501

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego:
Klocki o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4).
Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

Zastosowanie:
• FORD (Aust/NZ) Fairlane NF, Od: 1995 Do: 1996, Lokalizacja: T, 95-96
• FORD (Aust/NZ) Fairlane NL, Od: 1996 Do: 1999, Lokalizacja: T, 96-99
• FORD (Aust/NZ) Fairlane AU, Od: 1999 Do: 2003, Lokalizacja: T, 99-2003
• FORD (Aust/NZ) Fairlane BA, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: T, 2002-2004
• FORD (Aust/NZ) Fairlane BA XR, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: T, 2002-2004
• FORD (Aust/NZ) Fairlane BA 11, Od: 2004 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2004-2005
• FORD (Aust/NZ) Fairlane BA 11 XR, Od: 2004 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2004-2005
• FORD (Aust/NZ) Falcon EF - AUI, Od: 1995 Do: 1999, Lokalizacja: T, 95-99
• FORD (Aust/NZ) Falcon EL GT, Od: 1996 Do: 1997, Lokalizacja: T, 96-97
• FORD (Aust/NZ) Falcon AUII AUIII, Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: T, 98-2002
• FORD (Aust/NZ) Falcon AUII AUIII, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: T, 2000-2002
• FORD (Aust/NZ) Falcon BA GT-P, Od: 2002 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2002-2005
• FORD (Aust/NZ) Falcon BA (Silver Caliper), Od: 2003 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2003-2005
• FORD (Aust/NZ) Falcon BA XR8 Upgrade (Black Caliper), Od: 2003 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2003-2005
• FORD (Aust/NZ) Falcon BF V6, Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: T, 2005-2008
• FORD (Aust/NZ) Falcon FG, Od: 2008 Do: 2012, Lokalizacja: T, 2008-
• FORD (S.Africa) Falcon EF, Od: 1996 Do: 1999, Lokalizacja: T, 96-99
• FORD (S.Africa) Falcon AU, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: T, 2000-2002
• FORD (S.Africa) Falcon BA, Od: 2003 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2003-2005
• FORD (S.Africa) Falcon BF V6, Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: T, 2005-2008
• FORD (S.Africa) Fairmont EF, Od: 1996 Do: 1999, Lokalizacja: T, 96-99
• FORD (S.Africa) Fairmont AU, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: T, 2000-2002
• FORD (S.Africa) Fairmont BA, Od: 2003 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2003-2005
• FORD (S.Africa) Fairmont BF V6, Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: T, 2005-2008
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VB) 2,8, Od: 1978 Do: 1980, Lokalizacja: T, 78-80
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VB) 3,3, Od: 1978 Do: 1980, Lokalizacja: T, 78-80
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VB) 4,2, Od: 1978 Do: 1980, Lokalizacja: T, 78-80
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VB) 5,0, Od: 1978 Do: 1980, Lokalizacja: T, 78-80
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VC) 1,9, Od: 1980 Do: 1981, Lokalizacja: T, 80-81
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VC) 2,8, Od: 1980 Do: 1981, Lokalizacja: T, 80-81
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VC) 3,3, Od: 1980 Do: 1981, Lokalizacja: T, 80-81
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VC) 4,2, Od: 1980 Do: 1981, Lokalizacja: T, 80-81
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VC) 5,0, Od: 1980 Do: 1981, Lokalizacja: T, 80-81
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VH) 1,9, Od: 1981 Do: 1984, Lokalizacja: T, 81-84
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VH) 2,8, Od: 1981 Do: 1984, Lokalizacja: T, 81-84
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VH) 3,3, Od: 1981 Do: 1984, Lokalizacja: T, 81-84
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VH) 4,2, Od: 1981 Do: 1984, Lokalizacja: T, 81-84
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VH) 5,0, Od: 1981 Do: 1984, Lokalizacja: T, 81-84
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VK) 1,9, Od: 1984 Do: 1986, Lokalizacja: T, 84-86
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VK) 3,3, Od: 1984 Do: 1986, Lokalizacja: T, 84-86
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VK) 5,0, Od: 1984 Do: 1986, Lokalizacja: T, 84-86
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VL) 2,0, Od: 1986 Do: 1988, Lokalizacja: T, 86-88
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VL) 3,0, Od: 1986 Do: 1988, Lokalizacja: T, 86-88
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VL) 3.0 Turbo, Od: 1986 Do: 1988, Lokalizacja: T, 86-88
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VL) 4,9, Od: 1986 Do: 1988, Lokalizacja: T, 86-88
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VN) 2,0, Od: 1988 Do: 1991, Lokalizacja: T, 88-91
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VN) 3,8, Od: 1988 Do: 1991, Lokalizacja: T, 88-91
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VN) 5,0, Od: 1988 Do: 1991, Lokalizacja: T, 88-91
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VP) 3,8, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: T, 91-93
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VP) 5,0, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: T, 91-93
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VR) 3,8, Od: 1993 Do: 1995, Lokalizacja: T, 93-95
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VR) 5,0, Od: 1993 Do: 1995, Lokalizacja: T, 93-95
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VS) 3,8, Od: 1995 Do: 1997, Lokalizacja: T, 95-97
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VS) 3.8 Supercharged, Od: 1995 Do: 1997, Lokalizacja: T, 95-97
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VS) 5,0, Od: 1995 Do: 1997, Lokalizacja: T, 95-97
Symbol: DP1501
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy