Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies
Newsletter

Zapisz się do newslettera:

 

Układy hamulcowe ebcKlocki hamulcowe

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP31501C

Klocki hamulcowe (tył) RedStuff DP31501C

Dostępność: mała ilość

Opis
Galeria
Opinie
Zapytaj

Oś: tył
Producent systemu hamulcowego:
Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.
Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.
W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

Zastosowanie:
• FORD (Aust/NZ) Fairlane NF, Od: 1995 Do: 1996, Lokalizacja: T, 95-96
• FORD (Aust/NZ) Fairlane NL, Od: 1996 Do: 1999, Lokalizacja: T, 96-99
• FORD (Aust/NZ) Fairlane AU, Od: 1999 Do: 2003, Lokalizacja: T, 99-2003
• FORD (Aust/NZ) Fairlane BA, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: T, 2002-2004
• FORD (Aust/NZ) Fairlane BA XR, Od: 2002 Do: 2004, Lokalizacja: T, 2002-2004
• FORD (Aust/NZ) Fairlane BA 11, Od: 2004 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2004-2005
• FORD (Aust/NZ) Fairlane BA 11 XR, Od: 2004 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2004-2005
• FORD (Aust/NZ) Falcon EF - AUI, Od: 1995 Do: 1999, Lokalizacja: T, 95-99
• FORD (Aust/NZ) Falcon EL GT, Od: 1996 Do: 1997, Lokalizacja: T, 96-97
• FORD (Aust/NZ) Falcon AUII AUIII, Od: 1998 Do: 2002, Lokalizacja: T, 98-2002
• FORD (Aust/NZ) Falcon AUII AUIII, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: T, 2000-2002
• FORD (Aust/NZ) Falcon BA GT-P, Od: 2002 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2002-2005
• FORD (Aust/NZ) Falcon BA (Silver Caliper), Od: 2003 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2003-2005
• FORD (Aust/NZ) Falcon BA XR8 Upgrade (Black Caliper), Od: 2003 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2003-2005
• FORD (Aust/NZ) Falcon BF V6, Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: T, 2005-2008
• FORD (Aust/NZ) Falcon FG, Od: 2008 Do: 2012, Lokalizacja: T, 2008-
• FORD (Aust/NZ) Tickford AU XR6-XR8 Premium, Lokalizacja: T,
• FORD (Aust/NZ) Tickford AU T - Series Premium, Lokalizacja: T,
• FORD (Aust/NZ) FPV BA GT, Lokalizacja: T,
• FORD (Aust/NZ) F6 Typhoon Lokalizacja: T,
• FORD (Aust/NZ) F6 Tornado Lokalizacja: T,
• FORD (Aust/NZ) Pursuit Lokalizacja: T,
• FORD (S.Africa) Falcon EF, Od: 1996 Do: 1999, Lokalizacja: T, 96-99
• FORD (S.Africa) Falcon AU, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: T, 2000-2002
• FORD (S.Africa) Falcon BA, Od: 2003 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2003-2005
• FORD (S.Africa) Falcon BF V6, Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: T, 2005-2008
• FORD (S.Africa) Fairmont EF, Od: 1996 Do: 1999, Lokalizacja: T, 96-99
• FORD (S.Africa) Fairmont AU, Od: 2000 Do: 2002, Lokalizacja: T, 2000-2002
• FORD (S.Africa) Fairmont BA, Od: 2003 Do: 2005, Lokalizacja: T, 2003-2005
• FORD (S.Africa) Fairmont BF V6, Od: 2005 Do: 2008, Lokalizacja: T, 2005-2008
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VK) 5,0, Od: 1984 Do: 1986, Lokalizacja: T, 84-86
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VL) 3.0 Turbo, Od: 1986 Do: 1988, Lokalizacja: T, 86-88
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VL) 4,9, Od: 1986 Do: 1988, Lokalizacja: T, 86-88
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VN) 5,0, Od: 1988 Do: 1991, Lokalizacja: T, 88-91
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VP) 5,0, Od: 1991 Do: 1993, Lokalizacja: T, 91-93
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VR) 5,0, Od: 1993 Do: 1995, Lokalizacja: T, 93-95
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VS) 3.8 Supercharged, Od: 1995 Do: 1997, Lokalizacja: T, 95-97
• HOLDEN (Aust/NZ) Commodore (VS) 5,0, Od: 1995 Do: 1997, Lokalizacja: T, 95-97
• HOLDEN HSV (Aust/NZ) VL Od: 1988 Do: 1989, Lokalizacja: T, 88-89
• NISSAN (Aust/NZ) Skyline 3.0 (R31), Od: 1987 Do: 1991, Lokalizacja: T, 87-91
Symbol: DP31501C
Producent: EBC Brakes
Jednostka miary: sztuka

brak zdjęć

brak opinii kupujących


Podziel się opinią o produkcie z innymi





Zapytaj nas o produkt






Polecamy